23 Temmuz 2012 Pazartesi

Yoga is The Way


Yoga benim için huzura giden yol!

Eskiden beri hem kendiyle, hem hayatla derdi olan bir insanım. Hayata bakışımdaki hassasiyet, sürekli sorgulama hali ve maalesef ki olayları kontrol etme çabası beni hep huzursuz bir insan yaptı; hep arayış içinde olan bir insan. Eğitmenlik eğitimine başlayana kadar yoganın neden benim için bu kadar önemli olduğunu ben de bilmiyordum, aslında liseden beri ilgiliyim yogaya. Hani dedim ya kendisiyle derdi olan bir insanım diye. Yoga gün içinde gerçekten kendime ayırdığım tek zaman dilimi. Ben de bu zaman diliminde kendimle neden bu kadar uğraştığımın sebebini arıyorum; kendimi bildiğimde, kendimle barıştığımda, kendimi sevmeyi öğrendiğimde/hatırladığımda bu iç huzura kavuşacağıma inanıyorum. Bunun aracı da yoga...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder